Vebinar.az
+994502033247 Suallarınız üçün daha ətraflı
+994502033247 Suallarınız üçün daha ətraflı
Dil seç

Vebinarları daha maraqlı idarə etmək üçün üçün 13+  yol

26 avqust 2020 687 Baxış
Vebinarları daha maraqlı idarə etmək üçün üçün 13+  yol

Bir vebinar keçirərkən tez-tez şübhə içində qalırsınız. Otaqda deyilsiniz və onlayn iştirakçılarınızın sizə diqqət edib-etmədiyini bilmirsiniz. Həqiqət budur ki, onlayn təqdimat canlı bir auditoriya qarşısında çıxış etməkdən daha çətindir. Buna görə bu əngəlləri aradan qaldırmaq və həqiqətən maraqlı vebinar təqdim etmək üçün öz təcrübəli veb-idarəçilərindən 13 ən yaxşı təcrübəni topladıq.

 

Vaxtınız azdırsa, bu 7 asan məsləhətdən başlayın:

Bunlardan istifadə edin və növbəti vebinarınıza parlaq bir uğur qazandırın!

1. Erkən daxil olun və bir texniki yoxlama edin

Hər şeyin qurulmasına vebinarınızdan 15-20 dəqiqə əvvəl özünüzə icazə verin. Vebinar platformanıza daxil olun, təqdimatınızı açın və hər şeyin qaydasında olub-olmadığını, işlədiyini yoxlayın.

Slido və ya başqa bir qarşılıqlı platformadan istifadə edirsinizsə, orada hər şeyin hazır olub olmadığını iki dəfə yoxlayın.

 

2. Gözləmə müddətini asanlaşdırın

Artıq neçə nəfərin qoşulduğunu yoxlayın və vəziyyəti şərh edərək səssizliyi doldurun.

 

3. İştirakçılarınızla salamlaşın və icebreaker sorğusu keçirin

İştirakçıları rəsmi şəkildə salamlamaq və qoşulmaq üçün təşəkkür etməklə veb seminarınıza başlayın. Tamaşaçıları həyəcanlandırmaq və diqqətini cəlb etmək üçün vebinar mütəxəssislərimiz əsas hissəyə keçməzdən əvvəl bir icebreaker sorğusu keçirməyi məsləhət görür.

 

Məsələn, Vebinar.azın Layihə rəhbəri, vebinara başlamazdan öncə \iştirakçılarına suallar verməyi xoşlayır: "Bizi haradan qoşulursunuz?, Necəsiniz?" və s.

 

Bu kimi bir icebreaker sorğusu, aparıcının boş qalan hissəni doldurmasına kömək edir. Bundan əlavə, vebinara biraz fərdi toxunuş verir.

 

4. İki dinamik tutaraq dinamikanı ayırın

Məzmununuzu daha da cazibədar etmək istəyirsinizsə, məzmunu sizinlə birlikdə çatdırmaq üçün başqa bir dinləyicini dəvət edin.

 

Məzmunun çatdırılması mübadiləsi vebinarınızı təravətləndirəcək və yalnız bir dinləyicinin danışma stereotipini pozacaqdır.

Bunun üzərinə, vebinarda iki (və ya daha çox) aparıcı varsa, bir-birinizə kömək edə və söhbətə daha çox perspektiv gətirə bilərsiniz.

 

5. Tamaşaçılar haqqında daha çox məlumat əldə edin

Onlayn auditoriyanızla əlaqə qurmağın başqa bir yolu, onların mənşəyi və gözləntiləri haqqında daha çox məlumat əldə etməkdir. Bu vebinarda kiminlə olduğunu daha yaxşı anlamağa və danışacağınız məzmunu ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa kömək edəcəkdir. Eyni zamanda bunu anket sorğuları ilə edə bilərsiniz.

Bəzi nümunə anketləri:

 

Hazırda işlədiyiniz şirkətdəki rolunuz nədir? (açıq mətn)

Bu vebinarda iştirak etməkdə əsas məqsədiniz nədir? (çoxlu seçim)

X ilə təcrübəniz nə qədər genişdir? (reytinq)

X ilə ən böyük mübarizəniz nədir? (çoxlu seçim)

 

6. Dinləyicilərinizin öyrənmək istədiklərini seçməsinə icazə verin

Vebinarınızı daha da yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, dinləyicilərinizin eşitmək istədiklərinə səs verin. Bu üsul, məzmununuzu xüsusi olaraq izləyicilərinizin ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa imkan verir və beləliklə veb seminarınızda əldə etdikləri dəyəri maksimum dərəcədə artırır.

 

7. Məzmununuzu kiçik ölçülü parçalara bölün

Vebinarınızın əsas məzmununa düşməzdən əvvəl, gündəlikdən qısa şəkildə keçin. İştirakçılara nə danışacağınıza dair bir az kontekst verin və bütün iclasın strukturunu planlaşdırın.

Quruluşun sadə və yadda saxlandığından əmin olun. Məsələn, üçün qaydasını istifadə edə və məzmununuzu üç kiçik hissəyə bölə bilərsiniz.

Bundan əlavə, slaydlarınızı minimalist edin. Rabitə müdirimiz Juraj Holub, bir slayd üçün bir fikir, bir təklif və ya bir nömrə tövsiyə edir. Bu, məlumatı daha həzm ediləcək və insanları oxumağa məcbur etmək əvəzinə dediklərinizə diqqəti cəlb edəcəkdir. Bütün bunları üstələmək üçün, məzmun hissələri arasında qarşılıqlı əlaqə əlavə edin.

 

8. Onlayn auditoriyanızı yenidən cəlb etməyə davam edin

Vebinarınızda iştirakçıları yenidən cəlb etmək vacibdir.

Təqdim etdiyiniz hər böyük məzmun hissəsindən sonra tamaşaçıya səs verin. Tamaşaçıların fikrini soruşduğunuz və ya mövzu ilə bağlı anlayışlarınızı yoxladığınız yerdə canlı sorğu keçirin.

Vebinarlar ümumiyyətlə bir tərəfli bir küçədir. Fərqli bir üslubla veb-seminar iştirakçılarını təəccübləndirin və onları fəal hala gətirin. Təqdimatınıza bu şəkildə toxunan toxuma bir tərəfli danışıqın monotonluğunu pozmağa kömək edir və əsas nöqtələrinizi keçməməyiniz üçün təsirli bir yoldur.

Bəzi nümunə anketləri:

1 ilə 7 arasında olan müzakirə mövzusu indiyə qədər sizin üçün nə qədər aydındır? (reytinq)

Bu vasitədən istifadə etməkdə nə dərəcədə rahatsınız? (reytinq)

Göstərilən təcrübələrdən hansını sınamağı gözləyə bilməzsiniz? (çoxlu seçim)

Bu məsləhətlər sizin üçün nə dərəcədə uyğundur? (çoxlu seçim)

9. Vəziyyəti şərh etməyə davam edin

Yalnız qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün canlı sorğuları keçirməyin. Həmişə onları düzgün şəkildə asanlaşdırın. Səslərin gəldiyi üçün real vaxt rejimində anket nəticələrini şərh edin və onları danışıqlarınız kontekstində müəyyənləşdirin.

 

10. İştirakçıları viktorina ilə məşğul edin

İnsanların rəqabət tərəfini ortaya çıxarın. Qısa bir viktorina keçirmək, vebinarınızı daha əyləncəli etmək üçün son qazandır. Əvvəlində buzu sındırmaq və mövzunu tanıtmaq üçün bir viktorina keçirə bilərsiniz.

Viktorinanı asanlaşdırmaq üçün onlayn auditoriyanıza necə qoşulacağınızı izah edin. Viktorina başladıqdan sonra, hər sualı yüksək səslə oxuyun və vəziyyətə münasibət bildirin - yenə də idman şərhçisi oyun zamanı etdiyi kimi.

 

Məqsədinizdən asılı olaraq veb seminar zamanı sınaqlardan istifadə edə biləcəyiniz bir çox yol var. Siz sadəcə vebinarınızla əlaqəli əyləncəli faktlar ətrafında viktorina keçirə bilərsiniz. Misal üçün:

Hər gün YouTube-da neçə video izlənir?

a) 900 milyon

b) 2 milyard

c) 5 milyard

d) 1 milyard

Və ya, vebinarınızın mövzusu barədə tamaşaçıların biliklərini həqiqətən sınaya bilərsiniz.

11. Sualları toplayın

Veb seminarınızın sonunda Q&A sessiyasını keçirmək, yarada biləcəyiniz ən vacib qarşılıqlı anlardan biridir. İştirakçılarınızın vebinarlarınızın tərkibində fəal iştirak etmələrinin və onları maraqlandıran mövzulara daha dərindən getmələrinin başqa bir yolu.

 

Onlayn iştirakçılara Slido Q&A vasitəsilə sual vermək şansı verin. Vebinariyanıza başladıqda, insanlara suallarını göndərmələrini və məzmundan keçdikdə bunu etmələrini xatırlatmağı unutmayın.

Gələn suallar haqqında fikirlərini bildirmək yaxşı bir təcrübədir. Məsələn, “Təşəkkür edirəm, Mark, əla sualdır. Mən bu vebinarın sonunda müraciət edərəm "və ya" sualların gəldiyini görə bilərəm."

 

12. Q&A-nı asanlaşdırın

Q&A sessiyasına gəldikdən sonra iştirakçılara verdikləri sualları bir daha təqdim etmələrini bir daha xatırlat. Sonra sualları ekranda göstərin və ən çox səs alanlara cavab verməyə başlayın. İştirakçıların hansına müraciət etdiyinizi bilməsi üçün hər sualı ucadan oxuyun.

 

13. İştirakçılarınızdan rəy istəyin

İştirakçıların vebinarınızı nə qədər bəyəndiyini öyrənmək üçün sadə bir rəy sorğusu keçirin. Sona iki dəqiqə qalmış anketi aktivləşdirin və iştirakçılardan rəylərini bildirmələrini xahiş edin. Sükutu doldurmaq üçün arxa planda musiqi qoşa bilərsiniz.

Budur, rəy sorğusuna misal.

Bu vebinarı necə qiymətləndirərdiniz? (ulduz reytinqi)

Bu vebinardan əsas götürmə yolunuz nə idi? (açıq mətn)

Natiq üçün hər hansı bir təklifiniz var? (açıq mətn)

 

14. Veb fəaliyyətinizi fəaliyyətə çağırışla başa vurun

Ən sonunda iştirakçılarımızla əlaqə saxlamağın yollarını təmin edin. Əlaqə məlumatlarınızı onlarla bölüşün, daha uyğun məzmun üçün sosial mediada sizi izləmələrini təklif edin və ya növbəti vebinarınıza qeydiyyatdan keçməyə dəvət edin.

İştirakçılarınızın bir blog yazıları, ebook və ya bir bələdçi kimi faydalı ola biləcəyi qaynaqlarınız varsa, onları veb seminarınızın sonuna yönləndirin və ya linkləri e-poçtda göndərin.

Ümid edirik ki, bu məsləhətləri faydalı gördünüz və daha maraqlı və xoş vebinarlar yaratmağa hazırsınız.