Vebinar.az
+994502033247 Suallarınız üçün daha ətraflı
+994502033247 Suallarınız üçün daha ətraflı
Dil seç

Hər kəsin keçirdiyi 10 növ Vebinar

27 avqust 2020 740 Baxış
Hər kəsin keçirdiyi 10 növ Vebinar

Şübhəsiz ki, vebinarlar bugünkü iş dünyasının vacib bir tərkib hissəsinə çevrilib. Yəqin ki, bir müddətdir vebinar marketinqi və rabitə ilə bağlı çox şey eşitmisiniz və şübhəsiz ki, özünüz də bir sıra vebinarlara qatılmısınız. Bəlkə də öz vebinarınızı keçirməyi düşünmüsünüz - ancaq ən pisindən qorxaraq tərəddüd edirsiniz: uğursuz bir tədbir və israf edilmiş büdcə…

Ancaq bəzi məqamları düzgün etdiyiniz zaman əksər vebinarlar uğurlu alınır.  Məzmun Marketinq İnstitutuna görə, vebinar platformaları B2B təşkilatlarının məzmun marketinq səylərini idarə etmək üçün istifadə etdiyi ilk 5 texnologiyadan biridir. Bundan əlavə, vebinarlar və digər virtual tədbirlər də məzmunun hədəflənmiş auditoriyaya yayılması üçün ilk 5 kanal arasında yer alır. Bu sınanmış və həqiqi taktika hələ uzun illər bizlərlə birlikdə olacaq. Ona görə də işiniz üçün vebinar istifadəsi hallarını və ən yaxşısını necə əldə edəcəyinizi öyrənin.

Əlbəttə ki, vebinarın mövzusu və məqsədi ilk növbədə iştirak edən hər kəs üçün əsas səbəblərdir. Ancaq başlatdığınız tədbir növü də böyük rol oynayır. İnsanlar orada olan hər bir tədbirdə iştirak etmək istəmirlər; yalnız təhsil ehtiyaclarını ödəyən vebinarlarda iştirak etmək istəyirlər - qalan hər şey isə vaxt itkisidir. Bu gün hər kəsin etdiyi 10 vebinar növünü müəyyən etmək üçün aşağıdakı siyahını oxuyun!

 

1. E-Learning / Davamlı Təhsil

E-Learning, ümumiyyətlə, yalnız təhsil məqsədləri üzrə bir mövzunu əhatə edən sinif genişləndirməsi olaraq bu günlər ərzində geniş istifadə olunur. Bu üsul bir çox peşədə populyardır.

Həm canlı, həm də tələb olunan Davamlı Təhsil vebinarları eLearners-ə uzun məsafələrə getmədən və cədvəllərini pozmadan öz sahələrində kredit qazanmalarına kömək edir. Bu onlayn hadisələr mütəxəssis bir spikerdən müəyyən bir mövzu haqqında məlumat əldə edən bir virtual auditoriyanı özündə birləşdirir - anketlər, sahə sualları və rəy toplamaq üçün interaktiv vasitələrdən istifadə edir. Davamlı Təhsil vebinarlarının çoxu işə başlamazdan əvvəl nəzərdən keçirilir və dövlət və federal tələblərə cavab vermək üçün hazırlanır. Öyrənmə İdarəetmə Sisteminin əsaslarını ehtiva edən bir məzmun çatdırma platformasından istifadə edərkən, Davamlı Təhsil vebinarları qiymətləndirmə, bir test və ya viktorina, əlavə tövsiyə kursu və ya hətta avtomatlaşdırılmış sertifikat təhvili ilə izlənilə bilər.

 

2. İşçilərin təlimi

İşçilərin təhsili üçün video istifadəsi olduqca populyardır. Tədqiqatlar göstərir ki, iş dünyası liderlərinin 98%’i işçilərini daha yaxşı və daha sürətli təlim etmək üçün videolardan istifadənin vacibliyini bilir, 75%’i isə bu kanalın çox dəyərli olduğunu deyirlər. İşçilərinizə (xüsusən də uzaq işçilərinizə) canlı vebinar təklif edərkən onlara sual vermək imkanı yaradır, komanda üzvlərinin xüsusi mövzular haqqında məlumat çəkə biləcəyi bir sıra tələbat vebinarlarını qeyd edərək ayrıca bir fərdi öyrənmə təcrübəsi təqdim edir.

 

Vebinar istehsal qrupları işçilərin öyrəndiklərini əslində saxlamaları və işlərinə tətbiq etmələri üçün təlim və peşəkar inkişaf videolarını cəlb etməyə diqqət etməlidirlər. Materialı şirkətdəki rolları ilə əlaqələndirmək, həmçinin rolunu iş məqsədləri ilə əlaqələndirmək çox vacibdir.

 

3. Məhsul nümayişi

SiriusDecision-a görə, alıcı səyahətinin 67% -i artıq rəqəmsal şəkildə tamamlanır və bu prosesin əksəriyyəti bir şirkətin satış heyəti ilə əlaqə yaratmadan əvvəl müstəqil şəkildə baş verir.

Məhsul nümayişləri şirkətinizə nə satdığınızın potensial alıcınızın əsas nöqtələrinə həll yolu olduğunu necə göstərməyinizi təmin etmir, həm də onlar yaxşı təəssürat yaratmaq, məhsulunuzu rəqibinizdən fərqləndirmək və perspektivinizi hasarda saxlayan hər hansı suallara cavab vermək üçün əla fürsətdir.

 

4. Customer Onboarding

Bortda oturmaq yeni bir müştəri ilə apardığınız ən vacib proseslərdən biridir. Deloitte'nin araşdırmaları, müştəri təcrübəsinin, biznes alıcılarının 62% -i üçün əsas fərqləndirici olduğunu göstərir və bu səbəbdən bir çox şirkətin, xüsusən SaaS sənayesində, müştərilərin müvəffəqiyyət proqramlarına pul xərclədiyini göstərir.

 

Alıcının səyahətinin bu mərhələsi kritik meyl nöqtəsidir. Müştəriniz sizinlə tərəfdaşlıq etmək qərarını verdi və çox güman ki, bunu etməkdən məmnun qalırlar.

Yeni müştərilər bir məhsulun və ya xidmətin sadə göstərişlərdən kənarda necə işlədiyini öyrənmək istəyirlər. Bir vebinar platformasından istifadə edərək, investisiya üçün daha çox dəyər vermək üçün müştərilərlə təlim və ya nümayiş sessiyalarını təyin edə bilərsiniz. Tək başına təlim keçirmək əvəzinə, vaxtınıza qənaət etmək və müvafiq sorğu və ya Q&A funksionallığını təmin etmək üçün bir neçə müştərinizi eyni vebinara dəvət edə bilərsiniz.

 

5. Korporativ rabitə

Getdikcə şirkətlər, bütün işçiləri ilə ünsiyyət qurmaq üçün virtual bələdiyyə iclaslarına ev sahibliyi edirlər. Virtual bir iş yerinin çoxsaylı sənaye sahələrində getdikcə daha çox yayıldığını və dünyada peyk ofisləri olan bir çox təşkilatın olduğunu nəzərə alaraq uzaq işçilərlə əlaqə qurma qabiliyyəti vacibdir.

 

Ən yaxşı vebinar platformaları, şirkət tədbirlərini birdən çoxa (10,000+ iştirakçı ilə) yayımlamağa imkan verir.

 

6. Qurğuşun nəsil

Qurğuşun nəsil vebinarları, işinizin təcrübəsi olan bir mövzuya dair təhsil məzmununu, ehtimal ki, bu sahədə problemlə qarşılaşan bir auditoriyaya çatdırmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Əsas məqsəd vebinardan sonra təqib edə biləcəyiniz yeni əlaqələr (və ya rəhbərliklər) əldə etməkdir. Təqdimat zamanı kifayət qədər düşüncə liderliyi və etimad qursanız, sadəcə bunların sizin həllinizə uyğun olduğuna inandıra bilərsiniz.

 

Qurğuşun gen vebinarları bir çox kanalda satılsa da, ideal bir müştəri tipinizi təmsil edən xüsusi bir alıcı personada yerləşmək yaxşıdır. Əlbəttə ki, bu vebinarlar verilənlər bazanızda əvvəlcədən aparılmaq üçün təbliğ olunmalıdır.

 

7. Müştərinin tutulması və inkişafı

Alıcılarınızı sizinlə birlikdə olmağa və marka sadiq olmağa ruhlandırmaq heç bitməyən bir prosesdir.

Bununla birlikdə vebinarlar müştəri münasibətlərini inkişaf etdirməyi çox asanlaşdırır. Vebinar dəvətnaməsi müştərilərinizə vacib şirkət və ya məhsul elanları barədə məlumatlı olmağa imkan verir və suallarına cavab almaq üçün başqa bir yol göstərir. Eyni elanlar verə və digər kanallarda bənzər söhbətlər edə bilsəniz, vebinarlar, həqiqətən onlar üçün əlverişli olan bir şəkildə işgüzar tərəfdaş olmağa çalışdığınızızı göstərir. Üstəlik, potensial olaraq rəqiblərinizdən texnoloji olaraq daha qənaətcil olduğunuzu nümayiş etdirir!

 

8. Marka / Reputasiya İdarəçiliyi

Vebinarlar, dəyərli məzmununuzla müştəriləriniz arasında əlaqə yaratmaqla marka biliklərinizi və bir sənaye lideri statusunu yaratmağa kömək edə bilər. Bunun bir yolu, şirkətinizin loqotipini vebinarınızın veb otağına yerləşdirmək və müvafiq materialların hamısını marka etməkdir. Brendinizə inam yaratmaq vacibdir və düşünülmüş lider vebinarları başlamaq üçün əla yerdir.

Vebinarların daha bir istifadəsi, sənayedə böyük bir dəyişiklik baş verdikdə auditoriyanıza müraciət etməkdir.

9. Birliyə üzv olmaq məzmunu

Müştəriləriniz həqiqətən xidmətlərinizə və faydalarınıza görə aylıq və ya illik haqq ödəyən təşkilatın üzvüdürlərsə, vebinarlar paketə dəyər əlavə etmək üçün mükəmməl bir yoldur. Bir çox dərnək, təşkilatın üzvü olmayanlara bir haqq ödəyərkən, üzvlərinə əlavə xərc olmadan vebinar təklif edir. Bu, proqramınıza əlavə bir fayda təmin etməklə yanaşı, hadisələrin daha eksklüziv olmasını təmin edir.

Tədqiqatlar ayrıca, Davamlı Təhsil imkanlarının, insanların ilk növbədə peşəkar birliklərə qoşulmalarının ən populyar üçüncü səbəb olduğunu söyləyir. Vaxtında sənaye mövzularına dair veb saytlar təklif etməklə, təşkilatınızın təcrübəsini həm hazırkı, həm də gələcək üzvlərə marketinqlə deyil, həm də ixtisaslaşdırılmış məlumat əldə etmək istəyənlər üçün də dəstək verirsiniz.

 

10. Panelist müzakirəsi

 

Tamaşaçıları cəlb etməyin bir yolu, qeydiyyatdan keçənlərə əvvəlcədən suallar verməkdir. Bu məlumatla təchiz olunmuş moderatorunuz, təqdimat iştirakçılarının ehtiyaclarını ödəmək üçün uyğunlaşdıra bilər və həmçinin panelçiləri vaxtından əvvəl hazırlaya bilər. Bu da mütəxəssislərinizə suallarınızı həll etmək və daha düşünülmüş  və ya məlumatları dəstəkləyən cavablar vermək imkanı verir.