Vebinar.az
+994502033247 Suallarınız üçün daha ətraflı
+994502033247 Suallarınız üçün daha ətraflı
Dil seç

Dinləyicilərinizin sevəcəyi bir vebinar necə etmək olar?

21 avqust 2020 657 Baxış
Dinləyicilərinizin sevəcəyi bir vebinar necə etmək olar

Yaxşı vebinlarlar sizə filmlərdəki kimi hiss elətdirirlər- sizi  ilhamlandırıb dünyanı ələ almağa hazırmışsınız kimi hisslər yaşadırlar. Pis vebinarlar isə daha çox Maykl Bay filmlərinə bənzəyir - iki saatdan sonra, kiməsə belə dəhşətli bir şeyi izləmək  üçün necə pul verilə biləcəyini düşünməyə başlayarsınız.

İnsanların izləmək istədikləri vebinarın necə ediləcəyini  düşünürsünüzsə, doğru yerə gəlmisiniz. Bugünkü yazıda bir  vebinar üçün ən yaxşı təcrübələrə baxaraq necə yaxşı vebinar keçirilməsini  və WordStream-in iki təcrübəli vebinar mütəxəssislərindən bəzi vacib məlumatları öyrənəcəyik.

 

Vebinar hazırlamalısan?

İnanın ya da inanmayın, bu bir çox marketoloqların slayd hazırlamağa, dəvət e-poçtlarını və bütün digər əyləncəli materialları hazırlamağa başlamazdan əvvəl soruşmaqdıqları bir sualdır. Darıxdırıcı vebinarların da əsl səbəbi budur: bir çox marketoloqlar izləyiciləri üçün faydalı olacaq bir vebinar hazırlamırlar. Lakin hədəfləri olan bir marketoloqda belə deyil.

Slayd yaratmağa başlamazdan əvvəl, təşkil etdiyinizin vebinarın maraqlı olub olmadığını özünüzdən soruşun. Əgər buna dair şübhəniz varsa, vebinarınızı sizin izləyəcəyinizi düşünün. Düşünün ki, insanların əksəriyyəti öz işlərini dayandırıb onları maraqlandırmayan vebinar izləmək üçün çox məşğul olduqlarını halda, hər şeyi bir kənara qoyaraq bir saatlıq vebinarınızdan zövq alacaqlar.

Düşünün ki, düzgün bir şəkildə vebinarlar  edildikdə, bu sizin kütləniz üçün olduqca faydalı olacaqdır. Bundan əlavə bu sizin və B2B şirkətləri üçün potensial tamaşaçı yaratmaqda böyük rol oynayacaq.

Kontentiniz Vebinar formatına uyğun gəlirmi?

Bəzi fikirlər digərlərinə nisbətən vebinar formatına daha çox  uyğundur. Məsələn, aşağıdakılar bir vebinar üçün uyğun bir ideya olar:

  • Sənayenizdəki bir problemin müzakirəsi
  • Bir konfrans çıxışı üçün təqdimatın hazırlanması
  • Nümunəli "necə edilir" başlıqlı təlim
  • Bir sənaye düşüncə lideri ilə reportaj

Aşağıdakıları isə böyük ehtimal bir vebinarı cəlbedici etməz:

  • Kiçik bir məhsul buraxılması və ya yenilənməsi
  • Çox az yeni bir məlumat
  • Ümumi, geniş  bir mövzuda vebinar
  • Köhnə bir fikir və ya konsepsiya üzərində cəmləşən vebinar
  • Satış platforması / məhsul çeşidi

Unutmayın ki, izləyicilərinizi həssas məzmun vədləri ilə aldatmaq və yanlış məlumatlar çatdıtmaq insanları incidərək nüfuzunuzu aşağı salacaqdır.

İndi isə həqiqətən maraqlı və faydalı vebinar fikri formalaşdırdığınız  üçün gəlin bunun necə baş verəcəyi barədə danışaq.

Ən Yaxşı  Vebinar Tətbiqlər siyahısı

Düşünməlisiniz bir vebinar hazırlamağın iki fərqli tərəfi var - texniki tərəfi və məzmun tərəfi. Hər ikisində də müəyyən çətinliklərlə qarşılaşırsınız.

Vebinariyanı necə etmək olar: məzmun və planlaşdırma mülahizələri

  1. Xüsusi bir məzmun üzərində qərar verin

Ümumi bir mövzu haqqında təsəvvür edilə bilən vebinarın keçirilməsi düşüncəsinə qarşı gəlin. Bunun əvəzinə, çox detallı şəkildə daxil ola biləcəyiniz olduqca spesifik bir məzmun seçin. Bu diqqəti mövzuya yönəltməkdə böyük rol oynayacaq. Məsələn, ödənilşi axtarış haqqında vebinar keçirməkdən daha çox - geniş bir mövzu - təklif idarəetmə strategiyaları kimi müəyyən bir mövzuya diqqət yetirin.

Marketinq təqdimatı üçün bir mövzu seçmək həmişə deyildiyi qədər sadə olmur və bəzən işlər düşündüyünüz kimi getmir. WordStream-in marketinq üzrə mütəxəssisi Kate Gvozdz belə deyir: Məzmunun izləyicilərə necə təsir edəcəyini proqnozlaşdırmaq çətindi. Bəzən bir uğurlu olduğunu düşünürsən, halbuki tam əksi baş verir."

  1. Düzgün spiker seçin

Vebinarları öz sahələrində təcrübəli, bilikli mütəxəssislər etməlidirlər. Əks təqdirdə, seçdiyiniz mövzu barədə səlahiyyətli çıxışları necə gözləmək olar? Vebinarınız üçün potensial aparıcıları seçərkən, seçdiyiniz şəxsin xaricdən mövzunu ətraflı bildiyindən və kamerada danışmaqda rahat olduğundan əmin olun. Mövzu üzrə doğru aparıcının seçilməsi gözlənilməz sualların ortaya çıxdığı anlar üçün xüsusilə vacibdir.

  1. Doğru vebinar formatını seçin

Slayd  yaratmağa başlamazdan əvvəl seçdiyiniz mövzu üçün düzgün format barədə qərar verməlisiniz. Vebinarda bir aparıcı olacaq? Ya İki aparıcı ilə sual-cavab stilində vebinar olacaq? Və yaxud çox sayda qonaq və bir moderator ilə bir müzakirə olacaq? Seçdiyiniz mövzunun mürəkkəbliyi və uyğun ixtisaslı dinamiklərin olması, seçdiyiniz format barədə məlumat verməlidir.

  1. SEO və Təqdimat haqqında düşünün

Uyğun məzmunlu və məlumatlı aparıcılara sahib bir vebinar təşkil etməniz insanların bunu asanlıqla tapa biləcəyi mənasına gəlmir. Bir fikir üzərində qərar verdikdən sonra vebinarın axtarış potensialının olub olmadığını düşünün. Kontent tanıtımı və insanları vebinarınıza necə təşviq edəcəyinizi də düşünməlisiniz.  Mövcud müştərilərə dəvəti olaraq vebinarı e-poçtla göndərirsiniz? Sosial media vasitəsilə bunu təbliğ edirsiniz? Bütün bunlar vebinarınızı təşkil etməyə başlamazdan əvvəl soruşmalı olduğunuz suallardır.

  1. Kick-Ass slayd göyərtəsi yaradın

Heç cansıxıcı PowerPoint slaydlarının oxunduğu bir iclasda oturmusunuz? Nə qədər cansıxıcı olduğunu xatırlayırsınız? Siz vebinar slaydlarınızda eyni səhvə yol verməyin. Slaydda istədiyiniz əsas məqamlar gücləndirməli və vurğulanmalıdır. Təqdimatınızı mümkün qədər çox məlumat və sübutlarla əyləncəli hala gətirin. Unutmayın ki, auditoriyanız ya sizə, ya da slaydlarınıza baxacaqdır, buna görə onları sıxıcı bir slayd təqdim etməyin.

6. Güclü bir yazı yazın

Bir skript olmadan vebinariniz demək olar ki, uğursuzluğa məhkumdur. Hətta ən təcrübəli vebinar istehsalçıları və aparıcıları skriptlərə güvənirlər, çünki bir saata qədər danışmaq, hətta həvəsli və bilikli olduğunuz mövzu haqqında danışmaq çətindir. Ssenari, kompas, xəritə və GPS hamısı bir yerdədir. Bu mövzudan kənara çıxmamağınıza kömək edəcək və vaxt izləməyi asanlaşdıracaq. Bəzi insanlar təkrarlamamaq və slaydlarından oxuma riskini minimuma endirmək üçün eyni vaxtda slayd göyərtəsində və skript üzərində işləməyi faydalı hesab edirlər. WordStream-in Marketinq Mütəxəssisi Chris McHale belə deyir: "Bir moderator və ya təqdimatçısınızsa, mütləq özünüz üçün bir ssenari hazırlayın" . "Çox sayda logistika var. Buna görə nə demək istədiyinizi bildiyinizi düşünsəniz də, təqdimat rejiminə girəndən sonra onu necə tez unutduğunuza özünüzdə təəccüblənəcəksiniz. Sualları unutmayasınız deyə gələn sualların siyahısını tərtib edin. Rahat olun! İlk canlı vebinarınızı idarə etmək bir az çətin ola bilər, ancaq əylənin və əlinizdən gələni edin. Unutmayın ki, iştirakçılar mühakimə etmək üçün deyil, dinləmək və öyrənmək üçün var. "

Vebinar necə ediləcək: Texniki məsələlər

7.Doğru Vebinar Platformasını seçin

Seçmək üçün bir neçə veb-seminar platforması var ki, bunların hər birinin müsbət və mənfi cəhətləri var. Son vaxtlara qədər Citrix tərəfindən GoToVebinar istifadə etdik. Kiçik vebinarlar üçün uyğun bir seçim olsa da, onun məhdudiyyətləri(məsələn, 1000 iştirakçının sərt həddi və inteqrasiya edilmiş məzmun idarəetmə dəstəyinin olmaması kimi) bizi daha yaxşı bir həll axtarmağa sövq etdi.  İndi daha çox xüsusiyyətləri təqdim edən və daha böyük, daha çox interaktiv vebinar imkanı yaradan başqa bir Citrix məhsulu olan GoToWebcast-i istifadə edirik. Şirkətinizin ölçüsü və iştirakçı siyahısınız, hosting həllinizin nə qədər möhkəm olacağını diktə edəcəkdir. Şirkətinizin və iştirakçıların siyahısının ölçüsü, hosting həllinizin nə qədər möhkəm olacağını müəyyənləşdirəcəkdir.

8. Kampaniyanızı İzləmə testi edin

Bütün bunları düzgün qursanız və kampaniyanızı izləmə parametrlərini əvvəlcədən sınaqdan keçirsəniz Vebinarlar əla bir potensial müştəri vasitəsi ola bilər. Chris deyir: "Özünüzü yerinə yetirməli olduğunuz addımların siyahısı hazırlayın". "Özünüzə sual verin, 'Təkliflərim üçün izləmə əlaqələri qurmalıyam? Bu  vebinar müştərilərim və ya perspektivlərim üçündür? Vebinarın canlı vaxtı yalnız müəyyən bir vaxt zonası üçün uyğundurmu? 'Hədəfləndirmə və bölmə hissəsini müəyyənləşdirdikdən sonra, logistik addımlara diqqət edə bilərsiniz. "

9. Qulaqcıqlı mikrofonları və ya sabit telefonlardan istifadə edin

Bəzi şeylər vebinarı aşağı keyfiyyətli səsdən daha sürətli bir şəkildə məhv edə bilər. Noutbukunuza quraşdırılmış mikrofonlara etibar etməyin; nəticədə çıxan səs, yaxşı bir cihazınız olsa belə təhrifli və keyfiyyətsiz ola bilər. Bunun əvəzinə, danışılanları aydın eşitmək üçün kabelli qulaqlıq mikrofonlarından istifadə edin.

Kate  alternativ olaraq, sabit xətti olan telefonundan istifadə etməyi məsləhət görür. Hətta ən etibarlı internet bağlantısı da uğursuz ola bilər və əgər belə olsa, VoIP bağlantınız da itəcəkdir. Əlavə bir ehtiyat tədbiri görmək istəyirsinizsə, təhlükəsiz olmaq üçün sabit xətlə vebinara qoşulun.

10. Test vebinarı keçirin

Əvvəlcədən avadanlıqlarınızı sınamadan canlı vebinar zamanı hər şeyin rahat keçəcəyindən əmin ola bilməzsiniz. Hər kəsin nə etdiyini bildiyinə və bütün ötürücülərinizin düzgün işlədiyinə əmin olmaq üçün canlı vebinardan  bir neçə gün əvvəl ən azı bir dəfə test edin.

11. Ehtiyat Batareyaları / Elektrik Kabellərini hazır saxlayın

Qurğularınız üçün elektrik kabellərindən istifadə edə bilmirsinizsə, yayımdan əvvəl bütün dizüstü batareyaların tam doldurulduğundan deyil də, hər bir avadanlıq üçün əlinizdə ən azı bir ehtiyat batareyanın olduğundan əmin olun. Bitmiş batareyanın vebinarınızı pozması riskini almayın!

12. Studiya məkanını hazırlayın

Vebinariyanı bir ev ofisindən keçirirsinizsə, uşaqlarınızın / ev heyvanlarınızın / qonşularınızın vebinar zamanı müdaxilə etməyəcəyinə və səs-küy gəlməyəcəyinə əmin olun. Alternativ olaraq, vebinarınızı ofisinizdən idarə edirsinizsə, narahat olmayacağınız sakit bir otaq tapın. Studiya məkanını təmiz və səliqəli saxlayın və kompüter bildirişlərinizi, mobil telefonunuzu və vebinar zamanı sizi və ya auditoriyanızı yayındıra biləcək hər hansı bir şeyi söndürün.

13. Texniki köməkçiyə müraciət edin

 Vebinar zamanı ya sizin, ya da aparıcılarınızın əla bir təqdimat təqdim etməyinizə diqqət etməlisiniz. Narahat olmağınız lazım olan son şey texniki problemlərdir. Bunu nəzərə alaraq, texniki problemlərlə və ya aparıcını narahat edə biləcək digər məsələlərlə məşğul ola biləcək birindən kömək istəyin.

14. Cəld olun

Sən də gec başlayan bir vebinarı gözləməkdən bezmisən? Mən də. Vebinara başlaması planlaşdırıldıqdan ən azı 10 dəqiqə və ya edə bilsəniz daha əvvəl qoşulun. Bu, işlərin tez bir zamanda getməsinə kömək edəcək və başlama vaxtı gələndə daha rahat hiss elətdirəcək.

15. İşlərin səhv gedə biləcəyini qəbul edin

Nə qədər hazırlanmağınızdan asılı olmayaraq, müəyyən səhvlər və problemlır baş verə bilər. Bunu qəbullanın və belə anlarda çox stress keçirməyin. deyir Chris belə deyir: "Özünüzü nə qədər hazırlasanız belə canlı vebnar problemlər ola bilir. Təqdimat üçün dizüstü kompüterindən istifadə edən bir aparıcıım var idi. Aparıcı vebinara elektrik kabelindən istifadə edərək qoşulmadı və noutbukun batareyası tükəndi. Vebinarın bitməsinə təxminən 10-20 dəqiqə qalmışdı. Noutbukun batareyası tükəndi və kompüter söndü. Təqdimatı moderasiya edirdim və aparıcı elektrik şnurunu taxması, yenidən girməsi və s.üçün 10 dəqiqə tamaşaçıları əyləndirməli oldum. "

Kate və Chris-dən veb-seminar keçirməklə bağlı bəzi son tövsiyələr

Bir vebinar hazırlayarkən hər ani baş verən hadisəyə hazırlaşmaq mümkün deyil, lakin Kate və Chris hər şeyin mümkün qədər yaxşı getməsini təmin etmək üçün bunları tövsiyə edirlər:

 

  • İnternetə etibar etməyin; kompüterinizin mikrofonunu istifadə etmək əvəzinə sabit telefondan istifadə etdiyinizdən əmin olun.
  • Aparıcı biosu qeydiyyat səhifəsinə yerləşdirin. (?) Etibarlılıq qazandırır. Qulaqlıqlar da yaxşıdır.
  • Həmişə test edin. Fərqi yoxdur. Spikerləriniz istəməsələr də. Sadəcə edin.
  • Tamaşaçıları cəlb etmək üçün anket suallarından istifadə edin
  • Ən azı 7 gün əvvəlcədən reklam etməyə başlayın.
  • A / B testini edin və vebinizin açılış səhifəsinin və e-poçtunuzun  test edin optimallaşdırın.

WordStream veb saytlarına baxın

AdWords xüsusiyyətlərindən tutmuş ROI artırmaq və reklam xərcləmənizi azaltmaq üçün ödənişli axtarış strategiyalarına qədər olan mövzularda hər ay ən azı iki veb istehsal edirik. WordStream-in PPC mütəxəssislərindən, o cümlədən Larry Kimdən öyrənmək üçün PPC U-dəki veb-saytlarımızı nəzərdən keçirin.